woensdag 12 januari 2011

Lang leve het proces

Lang leve het proces
Elke dag ben ik blij met mijn proces , het feit dat ik in een proces zit maakt me blij. Wat is dat proces, tja eigenlijk het leven zelf ik ben me bewust van wat ik doe en hoe ik me voel. Me goed voelen is belangrijk,ik leef dan ook met het motto gelukkig zijn is een keuze , dit betekend zeker niet dat ik de makkelijke keuzes maak . Nee ik denk na bij elke keuze na of het me op lange termijn een goed gevoel geeft , hierdoor leer ik veel.
Ook mindere momenten kan ik nu omzetten in een goed gevoel , puur omdat ik me bewust ben van de kansen om ervan te leren.
Natuurlijk is het niet altijd zo geweest een aantal van jullie zullen weten dat ik heel ernstig depressief ben geweest met alles er op en eraan, wilde mijn bed niet uit, wilde dood en zag geen nut meer in het leven, bovenalles vond ik mezelf waardeloos!
Maar dat is veranderd , ik was er klaar mee , besloot het anders te doen.
Dat is gelukt, ik ben me nu zo bewust dat ik er vaak met anderen over praat, op mijn werk , in de trein. Het maakt niet uit.
Mijn proces is begonnen en het is als een trein, bijna niet te stoppen soms sleept het me mee naar grote hoogtes en soms staat het stil op een punt waarbij ik ernstig moet nadenken welke keuze ik maak, maar het feit dat de trein rijd is heerlijk.
Mijn proces gaat namelijk naar boven! Mijn gevoel word steeds beter , het vertrouwen in mezelf groeit, mijn mogelijkheden worden duidelijk, ik ben niet meer een minderwaardig dikkertje maar een diva die in het leven staat.
Lang leve mijn Proces!
(zie ook diva van mijn poetry blog)

1 opmerking:

  1. GO GIRL!!!!
    Wat een goed verhaal lieverd, super voor je dat je zo goed in het leven staat!

    Liefs Dol

    BeantwoordenVerwijderen