maandag 17 september 2012

5 beauty trends die van mij niet meer hoeven...

5 beauty trends die van mij niet meer hoeven...

Je kent het wel je moet er uit zien als.... Trends die door bekende en soms ook minder bekende mensen worden uitgedragen, nou van mij hoeven ze niet allemaal ...
Natuurlijk is het zo dat uiterlijk belangrijk is, maar tot op een zekere hoogte....

1.Opblaasbare lippen,
Van die lippen waarvan je denkt waar zit het ventiel, veel vrouwen zijn er in doorgeslagen, wanneer je een smalle lip hebt en je maakt hem iets dikker ziet het er nog natuurlijk uit, maar steeds vaker zie je opblaaslippen. Ik vraag me altijd af of er een ventiel aan zit, of dat ze leeg zouden lopen wanneer je er een speld in steekt....

2.Botox...
Botox heeft een boel positieve kanten, maar de strakgetrokken gezichten... Bij de bekende nederlanders zie je gewoon dat ze het allemaal laten doen. Het nadeel eraan is namelijk dat alle gezichten op elkaar gaan lijken... en dan dragen ze ook nog allemaal de zelfde stijl en hebben ze dezelfde kapper.... Zie jij bijvoorbeeld het verschil nog tussen Trijntje Oosterhuis en Angela Groothuizen? Ik vergis me nog wel eens....

3.Super slanke modellen...
Zowie zo vraag ik me af wie het verzonnen heeft, menig ,model lijkt op een jongetje, leuk als je van jongetjes houd, maar voor een realistische kijk op mode vind ik het een cliché... Geef mij maar een paar goed gevulde inbetweenies, of te wel femme fatales!

4.De trui
Sommige mensen willen ons laten weten dat de trui weer helemaal hot en trendy is, nou daar ben ik het niet mee eens, een trui is mooi op een mannen lichaam, maar het doet niets en dan ook echt niets voor een mooie vrouw... bij mij komen ze de kast niet meer in, mooie wollen jurkjes en vesten daar en tegen is een must have....

5 Super high heals...
Ik heb echt bewondering voor de vrouwen die er op kunnen lopen en al ben je zo iemand als ik en heb je er moeite mee is het een leuke bedschoen.. Ik vraag me echt af wat er mis is met de flatties... heerlijk toch vooral met 184 cm vrouw dan is een flatty prima een mooi hakje voor de sjiek heerlijk, maar echt die super hoge stelten... prachtig om te zien.. maar zeker niet comfortabel....

Er zullen vast punten zijn waarover je het niet met mij eens bent...Heerlijk toch geniet van je eigen mening of ga lekker in discussie, voor mij zijn dit in ieder geval de nono's
Belangrijk vind ik dat je, je goed voelt en je eigen trend uit draagt, wees jezelf dan ben je het mooiste en is er een trend die je niet leuk vind... lekker laten gaan of even een blogje over schrijven zoals ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten