vrijdag 19 oktober 2012

Het MLC probleem.

Het MLC probleem.

Vaak wordt je niet serieus genomen wanneer je verteld dat je sinds kort een MLC hebt. Dat je het heel vervelend vind voor je omgeving en dat het vooral heel erg besmettelijk is.
Veel mensen zijn het er niet mee eens en benoemen je kwaal, idioot of zelfs halucinerend, het is een kwestie van smaak. Zelf zie ik dat niet zo het hebben van MLC is best fijn en ookal weet ik niet van wie ik het gekregen heb, ik vind dat ik het niet hoef te verbergen. Ik bedoel MLC is nu niet iets waar je aan dood gaat en al is het besmettelijk, ik ben best blij dat ik het gekregen heb.

Het is best moeilijk om vast te stellen wie de schuldige was die het aan mij door gegeven heeft. Nu ik weet wat het is en er serieus naar kijk vind ik meerdere vriendinnen in mijn omgeving die het al dan niet wetend bij zich dragen. Er zijn zelfs vriendinnen die niet eens wisten dat ze MLC hadden tot ik het aan ze vertelde, natuurlijk zijn wij allemaal geschrokken.

Heel byzonder is MLC nu ook weer niet, maar het geeft vaak wel wat reuring in de sociale kringen... niet iedereen is het er mee eens en hevige discussies kunnen volgen wees dus alert op MLC en laat je niet vertellen dat je het niet hebt en al is het een lastig iets het feit dat het een complex is geeft alleen maar weer de mate waarin anderen erop reageren. Persoonlijk ben ik er best trots op...

Nu vraag je je vast af wat MLC eigenlijk is...

MLC betekend Mooi Lijf Complex en de enige reden waarom het complex is is omdat mensen misschien vertellen dat jouw lijf niet mooi is... Dat is onzin iedereen heeft een mooi lijf, het kan natuurlijk zijn dat het niet ieders smaak is, maar ik ben blij dat er grote kleine dikke en dunne vrouwen zijn en wat mij betreft hebben ze allemaal een mooi lijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten