dinsdag 21 mei 2013

Wat een feest het Curve Collective festival!

Wat een feest het Curve Collective festival! in Almelo!

Iedereen die niet geweest is heeft echt iets gemist! Het was geweldig goed georganiseerd echt heel feestelijk al die mooie feestelijke tenten gaven meteen een heel fijn gevoel toen we binnenkwamen.
Nog een beetje onwennig opzoek naar bekende facebook gezichten en die waren er!!! wouw ik heb nog nooit zoveel mooie echte vrouwen bij elkaar gezien! heerlijk!!! Al was er zeker plaats voor nog meer mensen! Van de workshops die gegeven werden heb ik meegedaan aan de empowerment -catwalk training van Mireille Bruin Empowermentcoach ze weet mensen snel te doorgronden en dat is een ware kunst, ik was bijzonder positief geraakt!

daarna een rondje lopen, overal kijken en een heleboel mensen in het echie mogen ontmoeten! Leuke gesprekken gehad en een beetje kunnen netwerken...



Ook heb ik meegedaan aan de fotoshoot, gewoon om eens te ervaren hoe dat is in zo'n korte tijd te worden opgemaakt en gefotografeerd , het is me erg goed bevallen en ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat.. de fotograaf nam wel even de tijd om je voor te bereiden en daardoor stond ik veel zelfverzekerder voor de camera, ik ben benieuwd of je dat gaat zien!

hierna nog de modeshow gekeken, wat een mooie modellen, en ja ook zij waren echte vrouwen met echte curves! maar wouw wat een knappe koppies en lijven! de kleding van de Curve Collective vind ik al geweldig en dus extra leuk om dat op de catwalk te zien, maar ook de sportkleding , het ondergoed en de pyjama's vond ik erg mooi, echt een leuke modeshow!

De dag is omgevlogen Griffin heeft het geweldig gedaan, naar iedereen gelachen en met velen geflirt.
later dan verwacht zaten we in de auto op weg naar huis, met nog steeds kriebels in mijn buik van het blij gevoel dat ik van dit festival gekregen heb!

volgende x zijn we er weer bij jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten