zaterdag 8 juni 2013

ELK LIJF IS MOOI!


discriminatie zie je vaak, ook ander de volle vrouwen!!! en misschien nog wel meer.
Zijn we zo kritisch op ons zelf?
een slank lichaam vind ik niet lelijk, en de zin "botten zijn voor honden echte mannen willen vlees" is niet een uitspraak waar ik achter sta.

Elk lijf is in mijn visie mooi, maar het mooiste ben je wanneer je jouw lijf hebt geaccepteerd!

Wanneer je in evenwicht bent met jezelf...
met je lijf en met je omgeving....

Je lijf accepteren is een onderwerp voor alle gewichten, voor alle vormen en vooral voor alle leeftijden...

Jezelf zien zoals je bent kan confronterend zijn, je wordt ouder, je lijf wordt slapper, je krijgt rondingen, misschien wel rollen of kwabjes hier en daar.

Een lijf wordt geleefd! het veranderd van dag tot dag, door een pukkeltje verschenen, door een kilootje vanaf.

Lastig?

Ik heb mijn lijf geaccepteerd en nu ik het schrijf bedenk ik me dat accepteren in lagen gaat. Nooit ben je helemaal tevreden, iig ik niet, ik heb leren kijken naar wat ik wel mooi vind, leren genieten van mijn lijf en het gebruiken zoals dat het beste gaat.

positiviteit heeft mij geholpen... kijken naar wat je wel mooi vind, niet alleen bij jezelf, maar vooral ook bij anderen.

Ik kijk graag naar andere vrouwen, en ik vertel vrouwen graag wat ik mooi aan ze vind, fijn vind ik dat ook om te delen!
Elkaar vertellen wat je mooi vind van elkaar geeft het gevoel dat je van elkaars schoonheid kan genieten ook al voel je jezelf niet mooi als iemand anders je mooi vind voel je je wel mooier!

De maatschappij zoals ik hem ben tegen gekomen let vaak meer op wat niet mooi is, maar ooit was er een campagne, verander de maatschappij, begin bij jezelf...

Aan jullie wil ik bij deze vragen, wat vind je mooi aan jezelf, maar ook wat vind je mooi aan je vriendinnen, en wat houd je tegen om dat aan ze te vertellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten