maandag 24 juni 2013

Ik was een Sarah's Sweeties angel!

Ik was een Sarah's Sweeties angel!

Jaren lang heb ik er last van gehad! Ik kan me nog herinneren, dat ik maatje 46 had en werkte bij Albert Heijn, in Heemstede Aerdenhout. Gezellig bij de bake-off, heerlijk vond ik het! In de zomer was het echter een ramp. Met tropische temperaturen en dikke billen voor de oven staan, is geen feestje.... Van alles probeerde ik, talkpoeder, keukenpapier... niets hielp... Er waren toen al wel broekjes met lange pijpjes ,van Sloggi, maar die hadden een naadje zitten, precies tussen de benen. Wanneer je dan al brandplekken hebt van het schuren doen die naden nog eens extra pijn... Uiteindelijk bleek brandwonden crème het beste te werken, maar ja, daarvoor moet je een recept hebben van de dokter...


Nu 2 jaar geleden heb ik Sarah's Sweeties ontdekt, broekjes met pijpjes die niet alleen functioneel zijn, maar er ook nog goed uitzien. In de leukste printjes kun je ze krijgen!
Ze hebben een speciaal kruisje (wat langer en breder dan standaard en zonder zichtbare naden in de liezen) en geen naden aan de binnenkant van de benen, maar daar een speciaal stuk wat niet schuurt. De ideale oplossing!
Sarah, had op haar Sweeties facebook, een actie geplaatst, waarin ze opzoek was naar modellen, Ik heb dit natuurlijk meteen gedeeld op Mooie grote vrouwen. Met het delen van zo'n actie, begin ik vaak te dagdromen, hoe zou dat zijn een dagje echt model zijn? Ben ik daar niet veel te vol voor? Ben ik wel knap genoeg? Ojee, ik heb pukkels en uitslag op mijn armen.... mij zoeken ze vast niet. Bewust van het negatieve mechanisme dat in werking trad , besloot ik om het om te draaien.

Positiviteit, is je bewust zijn van mogelijkheden en kansen en ze niet negatief bekijken. Ik vind dat soms ook moeilijk, echt waar, maar ik heb wel een vaste affirmatie klaarliggen.”Ik ben een mooie spontane persoonlijkheid...” en dat herhaal ik dan een aantal keer.
Positiviteit is ook je niet laten tegenhouden door eventuele negatieve gedachten, maar gewoon de stoute schoenen aantrekken, en dat heb ik gedaan, ik heb me aangemeld, al mijn maten opgegeven en al snel kreeg ik reactie dat ik was uitgekozen.

Die vrijdag was de grote dag, ik had oppas voor de kleine en zou voor het eerst na mijn zwangerschap weer eens alleen op pad. De tijd ruim genomen met trein , bus en metro naar Amsterdam. Het adres had ik zo gevonden, maar ik was veel te vroeg. Ik kreeg een lekker kopje koffie en ben gaan zitten kijken naar de andere modellen en de fotograaf hoe zij het deden.

Beetje bij beetje werd ik daar weer rustig, want ow wat vond ik het spannend... De andere modellen leerde ik ook kennen, Marianne, Myrthe, Marjolein en Gerrianne en nog wat mooie dames. De meeste kende Mooie grote vrouwen al en dat brak het ijs meteen. Leuke discussies volgde!
Na een tijdje mocht ik de visagie in. Wat is dat toch heerlijk, ik heb mijn ogen dicht gedaan toen ze aan mijn haar begon, zo fijn als er zo aan je gefrut wordt. Ik mocht een grijs jurkje en een bijpassende Sweetie aan met een polkadot Sleevie. Die Sarah’s Sleevies zijn nieuw en echt zo mooi, ze bedekken de armflapjes op een mooie siervolle manier en ze zijn echt super fijn om te dragen omdat ze niet strak zitten als de meeste bolerootjes!
Anyway het was mijn beurt voor de camera, een lekker briesje werd op me gericht en mijn poeder nog even bijgewerkt. Natuurlijk had ik goed opgelet bij de andere dames en na een kort overleg met de fotograaf mocht ik begonnen met springen. Dan gebeurt alles te gelijk, je moet opletten hoe je staat, hoe je springt, je billen naar achter. je hoofd zo kantelen dat mijn onderkin niet het meest prominente is dat in beeld komt en met een zwoele blik in de camera kijken!

Gelukkig waren de fotograaf en Sarah meteen enthousiast, dat maakte dat het alleen nog maar leuk was! Na een x aantal sprongen mocht ik even rusten, dan pas merk je wat een workout dat is .... Het gebeurt natuurlijk niet elke dag dat ik zo sta te springen en het zweet brak me uit, maar ze hebben me lief verzorgt en daarna mocht ik nog een keer zonder Sleevie.
De sfeer de hele dag was geweldig, het was als een uitje met een serieus kantje, maar ook heel veel plezier, goede gesprekken, mooie Sweeties en Sleevies en vooral veel mooie Grote vrouwen. Met een enorme positieve boost ben ik weer naar huis gegaan en was het afwachten op het resultaat.
Ik ben super trots op mijn foto en zo leuk dat ik mee mocht doen aan deze geweldige ervaring! Sarah bedankt!
De volgende keer dat iemand zo'n actie heeft geef ik me weer op... Misschien schuilt er toch een model in mij! Ik mag dan niet de juiste maten hebben, een appel figuur hebben en geen lekkere dikke billen, ik ben wel fotogeniek...





1 opmerking:

  1. Wat ben jij toch ern powervrouw een voorbeeldd voor mij en vele....door jouw vowel ik me steeeds minder onzeker

    BeantwoordenVerwijderen