vrijdag 9 januari 2015

wat zet je op het internet.



Binnenkort komt mijn nieuwe sport badpak binnen, ik ga weer waterpolo wedstrijden spelen en dat kan niet in een badpak jurk, dus heb een leuk badpak besteld waar ik eigenlijk wel een blog voor wil schrijven op mijn lijf mijn stijl.

Nu vind ik op de foto gaan in kleding voor mijn blog erg leuk, maar in badpak vind ik toch nog wel erg spannen. niet alleen hoe ga ik het laten fotograferen, maar ook wat gebeurt er wanneer ik een foto van mezelf in badpak online zet.

Een paar jaar geleden is een foto van mij gebruikt door een paar grappenmakers die het nodig vonden om mijn foto in een forum te plaatsen, me uit te lachen en me te beschimpen. ik was een zeekoe en wie dacht ik wel dat ik was om zo op de foto te gaan.

Jullie weten ik ga er van uit dat iedereen mooi is en ik ben opzoek naar mijn mooie kanten in mijn eigen foto's maar ook wanneer ik foto's van anderen maak.

Deze foto werd gebruikt en ik vind er niks mis mee, maar het deed me wel pijn, door te lezen wat er allemaal gezegd werd, natuurlijk kan ik het beredeneren, maar in eerste instantie voelde ik me flink gepest.

Hoe ver ga jij wanneer je foto's online zet?
en zou jij mij willen steunen en ook een stukje willen in je badpak over mijn lijf mijn stijl? of is dat te eng?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten